Onze kracht achter uw beheer



Boekhouding voor VME's

De boekhouding wordt efficiënt gevoerd met geavanceerde softwarepakketten. Deze moderne aanpak waarborgt een gestroomlijnde financiële administratie inclusief inkomsten en uitgaven, onderhoudskosten en reservevorming voor toekomstige investeringen. 

Communicatie

Het gebruik van digitale communicatiemiddelen, zoals e-mail en digitale vergaderplatformen zijn belangrijk om een regelmatig overleg met de dossierbeheerders te voeren.  De digitale platformen bieden een enorm voordeel van flexibiliteit in tijd en locatie.

Transparantie

Eén van onze kernwaarden is transparantie.  Wij begrijpen het belang van een heldere en nauwkeuringe boekhouding in de wereld van de mede-eigendom. Dossierbeheerders en eigenaars hebben real time toegang tot de boekhoudkundige en financiële gegevens van de residenties.  

Andere diensten

Naast de traditionele boekhoudkundige taken zijn er verschillende aanvullende diensten die wij aanbieden zoals het opstellen van jaarlijkse begrotingen, verwerken van privatieve kosten, betalingsherinneringen, opvragen van provisies voor werken of reservefonds,...

Maar ook voor de administratieve opstart van een nieuw gebouw of voor een technische doorlichting van een gebouw, staan wij voor u klaar.

Deze specifieke diensten worden aangepast aan de behoeften van uw dossier.